Albayrakokur Serranurrrrr ben 300 yaptırdım çocuk cerrahına değil genel cerraha uaptrdım araştrdım adamı çok çok iui bi doktr
Papatyaseverr Albayrakokur biz 5. Gün falan bez bağladık canım bolca krem sürüp bağlamaya başlamıştım
Mkelebek Albayrakokur Albayrakokur canim bizim yaptirali 1hafta oldu. 4bucuk ayligiz. Ilk gun aksama kdr agladi. Sonra hicbisey olmamis gibi. Ilk agladifinda carsafta sallamistik
Albayrakokur Mkelebek sorma ilk gün bitti çocuk ağlamaktan nasıl yaşlar akıyo bizde arabada gezdiriyoduk uyyodu dhrunca uyanıp ağlıyodu ne zor gündü yavrumun