uykucukoala Kızlar ya doğumdan sonra dökülen saçlarım çıktı ve hep önden küçük küçük elektirikleniyor siz o küçük saçları nasıl yatıştırıyorsunuz saçlarım kıvırcık birde normalde de elektriklenir ama o küçük saçlar ekstra elektirikleniyor yatıştıramıyorum 😵😵🥺
Pinque uykucukoala benim de öyle ya, ben şimdilik köpükle halletmeye çalışıyorum lakin başka fikirlere de açığım😅 (saçlarım düz bu arada)
minnosvetontis uykucukoala ah canim yaa benimde oyle inankii hatta bi resmimde bildigin belli onleri acilmia gibi seyrek seyrektii suan da onler minnak minnak sac doldu 🙄 ben yatistirmaya calismiyorum valla cikti yaa daha ne isteyim ama bi kac aya durum degisebilir belki 🤭 ama kel kalcam diye cok korkuyordum bi ara 🥴
Deletedmom_50 uykucukoala şimdilik hala dökülme aşamasındalar🤦♀️ o yüzden yaşadığınız problemi yaşamadım henüz. Umarım şu dökülme bir son bulursa ben de yaşarım şu sorunu🥴Ne zaman azaldı ya da bitti dökülmeniz? Bir de neye bağlı şu dökülme?
uykucukoala Pinque ayy çok kötü duruyor değil mi düzleştirnce bile havaya kalkıyor çok sinir bozucu 🥺
Pinque uykucukoala cidden sinir bozucu köpüğünüz varsa diğer saçlara yapıştırın o minik sinir bozucu saççıkları😂 işe yarıyo gibi
uykucukoala Pinque yok anacım benim mi yine de kalkıyor bak sana yaptıklarımı anlatayım banyoya girince saç kremi olarak watsonsun kendi markası olan saç kremini kullanıyorum çıkınca panten saç yağını sürüyorum sonra urbanın durulanmayan kremini sürüyorum tangle tazer tarakla tarıyorum bunlara rağmen yatışmıyor o saçlar 😐
minnosvetontis uykucukoala ahahha gur saclilara koyarmi bee 🤦🏻♀️😁😁 benim sacim ince teklli bir gorsen surekli kabartma cabalarindayim 😔😔
GamzeNazli35 uykucukoala o zamana alacaksın 😁 benim bide önlerden çıkıyor 🙅♀️ Topuz yapıp hafif sprey sıkıyorum bozulmuyor hiç
uykucukoala Suhedaaa kızım çekip çıkarıyor yemek yaparken takıyorum da bi de hoşuna gidiyor cadının 😅
uykucukoala Deletedmom_50 neye bağlı olduğunu bilmiyorum ama 8 aylıkken filan durdu yani kızım sekiz aylıkken durdu
minnosvetontis uykucukoala 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ canim ben pek takmam valla ama sac spreyiyle sabitlemek disinda ne olur bilemiyorum yalniz o bebek saclar belli zman sonra bende uzamasi duruyor bende anlayamiyorum bazi arkadaslarim alirdi oralarini cikarken iyrenc duruyor orasi ayri konu ama 🙄