TugbaHifa Merhaba anneler bebeğim 2 ay 10 günlük şmdiye kdr hep yastıkla yatırdım ama yatmaması gerekiyormş omurilik ve boyun yapısının bozulmasından ve ani bogulmadan dolayı. Artık yatırmayacagım ama benim gibi hataya düşüp sonucunda kötü şeyler yaşayanlar oldumu acaba boynu kısa kalır filan diyolarda siz annelerden bu durumu yaşayan oldumu.?
TugbaHifa Hmm anladım bende omzuyla birlikte yatırdım hep ama yinede korktum ani boğulmalardan filan. Şimdi ince düz kafa yastıgı var ortası delik olan onda yatırıyorum Hem kafa şeklini düzgün olmasını sağlıyor hemde incecik