Mom987 şimdi o konuyla ilgili de post açmayı düşünüyodum tam. Kitap okuyayım diyorum, kart göstereyim diyorum hemen elime atlıyo, almaya çalışıyo, vermeyince ağlıyo, dinlemiyo nasıl okuyo bu okuyanlar anlamadım. Ve bir sürü kitap aldım çıngıraklısı ayrı, deliklisi ayrı şimdi sesli kitap da sipariş verdim nasıl olacak bilmiyorum. Kaldırsam okuyun iyi diyolar, kaldırmasam dinlemiyor ağzına sokmak tek hedefi, versem bi süreliğine elinden alınca ağlıyor anlamadım