egoztrk canım benim. Oğlum 3 aylik genelde kakasini yapmakta zorlanıyor yani şöyle emiyor ikiniyor ikiniyor sonra pat diye gürültülü şekilde yapiyor ve sirtina kadar cikiyor bezden taşıyor yani köpüklü oldugunuda biliyorum ama baska mukuslu nasil. Olur bilmiyorum huysuzluk hali hep var ve yuzunde boyle dövülmüş bebek yanagi diyorlar hepsi aslinda alerji belirtisi ve ben bunlarin hepsini doktorumuza soyledimm dun kontrolumuzde (yurt disinda kaliyoruz bu arada) ve doktor dönüp sadece anne sütü alıyor anne sutu asla alerji yapmaz normal dedi. 🤦♀️ Burdada cocuk doktoru kagit yazarsa alerji icin dr gidilebilir onu yazmayinca gerisin geri eve geldik alerjide kaka da kanda oluyor okudugum kadariyla kilo alimida x düşük olur diyor bizde iki si yok kilosunu iyi aliyor cok sukur bilemedim ilk cocuk tedirginim acikcasi