GmzeC yavruyken sahiplenirsen o korkunu yenebilirsin belki canım 🥰 bende bi tırsardım üstüme atlarsa tırmalarsa ısırırsa falan diye bi cesaret sahiplendim yavruyken o tırmalamaya çalışması ısırmaya çalışması falan öyle sevimli ki yapsa diye bekliyodum 😄 şimdi koca dana oldu 2,5 yaşında hala tırmalar ısırır biraz manyak bizimki her kedi gibi tabi 😄 ne korkuyorum ne canım yanıyor valla çocuk emeklemeye başladığından beri tırnaklarını hep kısa tutuyorum o yüzden canım da yanmıyor. Britishler falan var ama onlar da kedi gibi değil be bütün gün malak gibi yatıyolar çok sıkıcı kedi dediğin azcık oyuncu olacak koşturacak bence 😬