RazEbrar normal canım. Daha yutmayı bilmiyor. Benim de öyleydi doktora sordum normal dedi. Şu an 6 aylık yeni yeni geçiyo o boğulma şeyi. Hem de tükürük bezleri çok çalıştığı için artıyor yutamadığı içinde genzine doluyo bazen ağzından akıyo biz diş zannetmiştik ama yutmadığı için salyası akıyomuş