birkurabiyeannesi Cansumommy her ikisiyle de oluyor ama ben mandiradan alıp kaynatiyorum 1 parmak ininceye kadar bunu kendimiz için mayaliyorum ,bebeğim için de formul sütten mayaliyorum(sma Optipro 2) Drumuz önerdi
Smy16 Sznnn kiwiden almayı düşünüyorum bende yorum arıyodum kullanan varmı diye acaba hala memnunmusunuz
Sznnn Smy16 evet çok memnunum. Sütü ve mayayı koyduktan sonra makinanın içine biraz su koyuyorum. Düğmesine basıyorum 8 saat sonra hazır yoğurt. İşimi görüyor yani 😊
btbgt1025 Weewell kullanıyorum. Güzel yapıyor yoğurdu çok, tavsiye ederim. Büyük rahatlık. İyi ki almışım diyebileceğim bir ürün.
Tugrahan Cansumommy weweel kullanıyorum 1 ay sonra bizde ek gıdaya başlıcaz kendimizede kullanıyorum şuanda süper tavsiye ederim. pastörize süt kullanıyorum muhteşem taş gibi oluyor.
Tugrahan Smy16 derecesi yok tuşu yok tek bir kavonoz plastik saglıklıda degil yani. Aldıgım gibi geri götürdüm sonra hemen weweel aldım 7 kavonoz var içinde 180ml taş gibi yogurt 8 saatde yapıyor çok mennunum. Tavsiye ederim
Sznnn Tugrahan benim aldığım kiwi markada da kavanoz var. 7 tane cam kavanoz. Ve tuşlu aynı zamanda. İki tane model var kiwi markada arkadaşım benden beğenip sipariş verdi sizin dediğiniz olandan gelmiş. Hiç memnun kalmadı.
isill Tugrahan bnde activia kullanyrm icim degil de sutas aliyrz bz de genelde 1 tatli kasigi koyuorm her kavanoza ve cok doldurmyrm kavanozu ben 45 47 derece arasi 8 saat yapiorm guzel oluyor 42 derecede istedgm kivamda olmdi benm
Tugrahan isill hiç şaşmadım 42 derece taş gibi yapıyor ben çok memnunum canım. Dediğiniz gibi her kavanoza 1 tatlı kaşığı koyuyorum bende.