Cansumommy merhaba anneler. hangi markayı kullanıyorsunuz ve iyi ki almışım dediniz mi. yoksa gereksiz mi. ek gıdaya henüz geçmedik yakında inşallah. tavsiyelerinizi bekliyorum 🌼
mom0989 Cansumommy hiç gereksiz değil. Ben weweel marka kullanıyorum hem taş gibi hem de tatlı yapıyor yoğurdu. Günlük pastörize süt alıyorum cam şişe kaynatmadan kavanozlarına bölüştürüp mayasını koyup fişini takıyorum 7 saat sonra ohh mis 🥰❤️ Dolapta 5-6 gün dahi dursa kavanozu ilk gün ki gibi taş gibi ve tatlı oluyor tadı
Baloglum93 Cansumommy gereksiz 2 dk da mayalayıp 4 saat sonra atıyorum dolaba çok güzel oluyor hiç sulu olmuyor
Kod08 Sinbonun makinesini kullanıyorum çok çok güzel minik kavanozlara mayabiliyorum kıvamı da çok güzel oluyo tavsiye ederim.
Cansumommy Kod08 mom0989 teşekkür ederim arkadaşlar. daha fazla kullanan pek yok sanırım platformda makineyi
isill mom0989 ben de wewell sipars verdm.henz gelmedi pastorize sutu dolaptan cikarp sogkken mi drk kavanzlara dokunosnz yksa oda sicaklignda mi bekletiosnz? Herkes bu mrkadan ck memnn umarm ben de kalrm hangi marka sut kullaniosnz br de maya olrk ne kullaniosnz?
Cutes Tencerede süzme yoğurtla mayalıyorum🌺 hem tatlı hem katı hem de uzun süre dayanıyor çoğu kişinin de yoğurt makinesi kullandığını düşünmüyorum 😊
Cansumommy Cutes biz hep hazır yoğurt tükettiğimiz için bu zamana kadar çalmayı da bilmiyorum henüz tam. denemedim hiç daha doğrusu, tuttu tutmadı derdi kesin olur acemi olacağım çünkü 🤦🏻♀️ makinelerde o dert yokmuş diye sordum güzel oluyormuş sürekli. o yüzden sormak istedim😊
birkurabiyeannesi Cansumommy ben hem arzum bebbe hem de wewell kullanıyorum ,sar sarmala derdi yok ,sıcaktı aman soğuktu falan filan yok keşke daha önce alsaymisim ,bir de letgodan 70 TL ye aldım söylemesi ayıp🤭🤭🤭
Woody Cansumommy arzum benimki. Bir tanıdıgım vermişti. Weewell alacaktım normalde. Arkadaşım kullanıyor. Çok memnun
maviboncukruyasi Woody bende de arzum bebee yoğurt mayalama Makinesi var. Ek gıdaya 1 ay kaldı heyecan dorukta bu hafta süt alıp deneyeyim diyorum mayalamayi ama aldığım sütü kaynatacak mıyım bilmiyorum 😂
Cansumommy birkurabiyeannesi aynen öyle işte bende tecrübesizim bi de, dediğiniz gibi sar oldu olmadı vs olacak. tamamdır bakayım o markalara teşekkür ederim 🍀
Cansumommy birkurabiyeannesi günlük süt mü kullanıyorsunuz, paket süt kullanan da var mış o açıdan soruyorum. bir de maya olarak ne katıyorsunuz
Busraaaaa0 Weweel marka kullanıyorum daha yeni aldım sayılır ve keşke daha önce alsaymışım dedim yoğurt taş gibi oluyor tuttu tutmadı derdi yok kafa rahat oluyor 😅
mom0989 isill ben büyüyo probiyotik maya alıyorum. Sütü dolaptan çıkartıyorum işlerimi yapana kadar o ısınmış oluyordu. 2 saat sonra fln direk kavonozlara koyup içersinde tahta kaşıkla maya koyup bir kere karıştırıp makinaya koyuyordum