Bebeklerimin birinin poposuna vurarak diğerini kolumda sallayarak uyutuyorum ama bugün düşündüm de büyüdüklerinde de pış pış ve sallanma isterler mi yani 2 yaştan sonra en azından akşam uykusunda gidip kendi yatar mı? Kendi kendine uyumasını illa benim mi öğretmem gerekiyor yoksa zamanla olabilecek bişey mi bu