Hanımlar merhaba. Göğsümde çatlak oluştu kahverengi bölümde. Bebeğim emdikçe aklım çıkıyor, ağlıyorum emzirirken o derece. Şimdi o göğsümü sağıp biberonla içiriyorum, ama diğer göğsümü emziriyorum. Sizlere sorum şu; birkaç gün göğsüm iyileşene kadar sağıp biberonla versem biberona alışıp memeyi almamazlık yapar mı? Diğer göğsümü emzirmeye devam edicem ama. Bu durumu yaşayan oldu mu aranızdaki? Bir de lansinoh lanolin krem kullanıyorum, sizlerin başka önerisi var mı?