ayseelcee ben hic cikarmiyorum disari cok cikiyoruz illa bi sekilde azda olsa maruz kaliyor oglen saatleri asiri koruyorum zaten semsiye aciyorum kısa mesafede bile evinin onunden arabaya binerken mesela şapkada oluyor ama aksam saat 5 i gectiyse sakınmayı birakiyorum gunesten ama hususi cikarmiyorum