19 ay 5 günlük oğlum var beni emmek dışında hicbirsey yemiyor delirmek üzereyim 13 kilo ebe kilosu iyi diyor ama hicbirseyin vitaminini almıyor meyve veriyorum ısırıp atıyor çorba veriyorum yarısını yerse şükrediyorum şöyle bir uzansam hemen emmek istiyor uzanmaya korkuyorum artık geceyi demiiyorum bile 5 6 kez kalkıyoruz belki bazen daha fazla biraktirsam mi diyorum biraktirsam daha düzenli yer beslenir mi aceba diyorum bir yandan hadi daha kötüye giderse yiyip icmezse yine böyle herşeyi secerse diyorum ya biktirmiyorum da öğlen yediği yemeği akşam yedirmiyorum başka birşey yapıyorum ama yine yemiyor ne yapmam lazım ki kızlar ya lütfen yardımmmm🙄😕