Deletedmom_52
bebeğim 6 aylık, doktor odayı ayırmak için tam zamanı dedi. Ayırdık.. hiç bir zaman da beraber yatmadık, hatta aynı odada ayrı ayrıydık ki bizi görmüyordu bile. Kaç yaşına kadar böyle gidebilir derseniz; bir tanıdığımızın oğlu 4 yaşını geçti hala anneyle yatıyor, bir işer 9 yaşına kadar yattı. Sonunda ağlaya ağlaya odasına alışmak zorunda bıraktılar. Güvenli bağlanma ile beraber yatmanın alakası yok, herkes ayrı yatsın bırakın🙏🍀