Limonkizvera insan olmamızın en büyük özelliğide bu değilmi? Herkes her olayda kendine ait duyguları yaşıyor. Siz kendi duygularınızdan dolayı korkup benim yapmak istediklerimi sorgulayabiliyorsunuz çünkü size korkunç gelebiliyor. Bende 3 ay önce aynı duyguları yaşıyordum. Ne düşündüğünüzü anlayabiliyorum. Fakat bu süreçten hasta olmadan çıkmak neredeyse imkansızken, tedbir alarak en azından kendimizi rahatlatmamızda gerekiyor değilmi? Hamile bir insan ne kadar dayanabilir bu psikolojiye:)
Üstelik komşu, akraba, arkadaş ziyaretleri bir sinema dan daha riskli daha çok bulaş ihtimali taşıyor mesela. Ki burada birçok post okuyoruz , teyzemler geldi amcamlar gitti kaynanamlara gittik vs diye. Tek tek hepsi eleştirilebilir fakat bu gidip gelme mevzuları kişinin kendi fikridir. ☺️