alerjikbebekannesi OrangesMom bize dün kolik tanısı konuldu sabah basladık daha erken birşey demek için ama gaz sorunu yaşamadık bugün. Siz nasıl kullanıyorsunuz ?
OrangesMom alerjikbebekannesi Yaa kıyamam. Ben günde 3 kere 8 er damla veriyorum mama kaşığına damlatıyorum ağzına veriyorum almamazlık yapmadı şükür
ZeynepCakir Bende memnunum fakat damlatma aparatı sıkıntılı tıkanıyor çabucak, o yüzden şurubunu almayı düşünüyorum.
OrangesMom ilkgozagrimmmm Ay çok iyi yaşasın. Ben de yeni denedim yatırıyordum 10 dk sonra mızmızlanmaya başlıyordu 1 saat oldu deliksiz uyuyor galiba bizde de işe yaradı