Kızlar oğlum 9 ay 20 günlük bugüne kadar hep uykudan yana dertliydik. Gündüz uykuları em fazla 45 dk sürüyordu geceleri saat başı uyanıp emmek istiyordu. Gece beslenmesini azalttım gündüz uykularının birini 1,5 saat birini 1 saate çıkardım derken yine başa döndük. Bir haftadır geceleri yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor sağa sola dönüyor deli gibi üstünü açmaya çalışıyor ki çok örtmüyorum rahat uyusun diye. Ama beyfendi bi türlü uyumuyor. Meme de emmiyor. Sağa sola dönüp dönüp ağlıyor. Sanki bi türlü rahat pozisyonu bulamıyormuş gibi. Diş sancısı değil karnı tok ben nasıl düzelticem bu durumu. Diyordum ki en azından gündüz iyi uyuyor iki gündür o da bitti. Sabah 7 de kalkıp koca gün sadece yarım saat uyuyor. Ne yapsam olmuyor😢 çok yoruldum tükendim artık kesintisiz 3 saat uyumak için hereşyimi veririm 😔