Ozlemoz 2 hafta oldu doğum yapalı neredeyse eski kşloma döndüm ama ister istemez göbek kaldı sizler göbeği nasıl erittiniz özel bişey yaptınız mı acaba göbeğini eritenler fikir versin nolurrrr 🙅🙅 bu arada normal doğum yaptım 🙆
Seli_m Ozlemoz eskiden çok zayıftım hep kilo almak isterdim, doğumdan sonra da bayağı kilo aldım aslında eşim böyle daha beğeniyo, bi tek sorun göbek sadece onu eritmem gerek)))
KevserSoysat Ozlemoz bağla hemen canım ya da sıkı bir korse giy 40 in çıkana kadar bağla inşallah tığ gibi olursun yine😂😂 ben süt olsun diye önüme geleni yiyorum 48 ilen hamile kaldım 60 kururken doğurdum 53 e düştüm süt olsun diye yiye yiye şuan kaç oldum bilmiyorum ama herhalde doğum kilima vardim😂😂
Prensesannesi21 Ozlemoz Ben 1 ay önce yaptım normal doğum göbek hâlâ var canim kaç ay anca gider bence
Nescafe Ozlemoz bol su içerek birazını erittim ama yapıyla da alakalı bir durum sizde işe yarar mı bilemem 🤷♀️
afs9mart Ozlemoz benimle oruruyo benşmşe kalkıyo benşmle yatıyo kocamdan cok onunla vakit geciriyorum tuwalete bile benle geliyo biz iyi bi ikili olduk gitmeye niyeti yok 😅😂😂😂😂
acimavi Ozlemoz erimedi. Hamilelikten önceki kilomdan da aşağı düştüm ama minnak bir ayvamsı göbek kaldı😂