Nur92 Arkadaşlar bebeğim her iki göğüsümü de boşaltamıyor sanki. Doyduğunu düşünüyorum çünkü doymasa cıyak cıyak ağlardı biiyorum ama göğüslerim sert kalıyor günde 1 defa sağsam mı diye düşünüyorum ??
MeltemErgn Nur92 ağlamıyorsa kılo alımı iyiyse çislı bez sayısı yeterlıyse sütünüz yetiyodur bence.sütü sağdıkca artar ama kalıtesi azalır ilk sütle son süt farklı oluyo ya.Bence gerekmedıkce sagmayın.tabi sizi rahatsz ediyosa agrı yapıyosa sagın .
Nekwa Nur92 ne kdrlik bebin. Ben hic sagmadim. Gecen hafta sut kiz yaptım ona sağıyorum sadce. Azcik ucundan sagsaniz rahatsizlik gider ama illa tamamen bitmesi gerekmiyor Oglum 3 saat emmeyince cok sisiyor zaten 5 ay 25 günlük
Rabiays Nur92 bende sen gibiyim canım kalıyor ama sağmıyorum mastit olması için epey folu 8saat falan beklemesi lazım sağma süt kaliten düşer 2saatte bir 20dk rmzir
Deletedmom47 Nur92 Tatlım taş taş olduğu kısmı alıp ver bebege emzirme olayını ilk gelen su kısmı ya sütün daha yoğun beslenir .Sağ ver yani öyle alıştır kendine hem sen rahatlarsın 🙈🎈
sevimli61 Nur92 bende de aynı endişe var Göğüslerim çok çabuk doluyor Bir de solunca sızı veriyor ben mecbur sağıyorım