Simay41 Kızlaaar 5 gün sonra 6 aylık olacağız. Bu zamana kadar sadece anne sütüyle beslendik. Bundan sonra nasıl bir yol izlemem gerekiyor. İlk ne ile başladınız, bebişlere neler yedirdiniz ? Birde suyu günde ne kadar veriyorsunuz ?
Simay41 Woody pandemi arttığı için gidemiyorum bu ay gitsem mi riske atmakta istemiyorum ama bilemedim 🙄
Woody Simay41 önleminizi alıp gidin bence. Ek gıda önemli çünkü. En dogru bilgiyi doktorunuz verir. Bize tadıma gereknyok dedi mesela. Kemik iliği suyu verme dedi. Onun yerine koymaya erken başladık.. Bu tarz farklılıklar olabiliyor. 10 kişi doktorunun dediğini yazsa buraya 10 farklı şey çıkar🙄😀
Eymensmomm Simay41 baslangıc böyle önce sebze alışana kadar canım ama kilo durumuna göre ama muhallebiye başlatır sonra yada kahvaltıya
Simay41 Woody aynen doğru söylüyorsunuz mecbur gideceğiz o zaman önlemimizi alıp çok teşekkürler bilginiz için
Simay41 Lidya-t teşekkür ederim şırnakta olduğum için adam akıllı bi doktor bulup çocuğumu götüremedim. Çok yardımcı oldu bu liste kontrollerine de götürmüş olurum hem teşekkürler tekrardan 🙏🏻
Lidya-t Rica ederim canım. Banada bir fikir oldu. Pancar ve ıspanak 9 . aya kadar verilmeyecek diye yazdı.
Simay41 Lidya-t valla canım Mardin’e gidiyoruz orada da ilgili doktor yok annemlerin oraya gideceğim orada götüreyim diyorum ama orada da pantemi çok fazla nasıl yapacağım bende bilmiyorum. Siz bana bunu göndermeseydiniz kontrollerden haberim olmayacaktı 🙄