Deletedmom54 Ben Pozitifim, esimde hicbir sey yok, test yaptirmadi o yüzden.
Ben ilacsiz gecirdim, atlattim sayilir
Bebegim de pozitifti, 2 gun sürdü onunki de.
Eger sen test yaptirmaya gitmezsen, eve gelip test yapmiyorlarmis artık.
Ancak surekli ariyorlar, ae sağlık hekimliğine belirtiler oldugundan bahsedebilirsin, zaten ikiniz de otomatik karantinadasiniz, eger gidisat normal seyrindeyse ilaca gerek olmayacak, bu sebeple test cok da bi anlam taşımıyor esadinda..
Cok gecmis olsun, umarim hizlica yenersiniz siz de