Doğduğundan beri kaka problemi çekiyoruz. 6 aylık olana kadar sadece anne sütü aldığı için 10 güne yapmaması normal dedi doktor devamlı. 7 buçuk aylık olduk, ek gıdaya baslayınca 3-4 güne bir yapmaya basladı. Bazen gayet normal yapıyor bazen kabız sert yapıyor. Şu son 2 haftadır sürekli kabız. Bugun ağladı sürekli yaparken. Keçi pisliği gibi parça parça. Zeytinyağı içirdim, sürekli lifli gıdalardan beslenmesine dikkat ediyorum. Patates muz asla yedirmiyorum. Probiyotik kullanıyoruz duphlac surup kullanıyoruz ama yok bana mısın demiyor. Var mı basına gelen, çok çaresiz kaldım artık