Anneler merhaba, yine bir uyku postu ile karşınızdayım🙈😬 oğlum 11 aylık, gündüz uykularını artık teke düşürmeye başladı (erken olmasına rağmen) bazen ne kadar zorlasam da 2.uykusunu uyumuyor ama akşam saat 7 gibi huzursuzlanmaya başlıyor uyumadığı için. Sabah uykusuna 11 gibi yatıp 12.30-13.00 arası uyanıyor. Acaba diyorum sabah uykusunu biraz geçe çeksem tek öğlen uykusu gibi mi olsa?
Çünkü hem uyutmaya çalışırken ben çok zorlanıyorum hem de oğlum akşam saatlerinde huzursuzlanmaya başlıyor.
Siz olsanız ne yapardınız?