Oreolumagnolia Kizlar bebegim 4 ay 2 gunluk atak hesaplama yaptim atak hastasindaymisiz ve atagin bitmesine 30 gun varmis😱biz suan 4. Ay atagindamiyiz ve niye bu kadar uzun valla kac gundur uyumuyoruz cok huysuz 😪😭buhun yemek bile yiyemedim hic uyumadi😭😭
Atomkarinca Oreolumagnolia bitanede bende var 5 de uyanmıştı bidaha uyumadi deli gibi uykusu var ama uyumamak için direniyor emmekte istemiyor dişleri kaşınıyor bide sanırım salladım olmadı emzirmeye çalıştım olmadı kucağımda sallayayim dedim yok attim yatağına debeleniyor su an
leylaatiryaki Oreolumagnolia siz bide 1 yaşında görün asıl atak Ozaman başlıyor korkutmak gibi olmasın ama sinirlerinize hakim olmanız gerekiyor
minibiranne Oreolumagnolia biz varız canım bu hafta bizim de başladı perişan oldum tek başıma bakıyorum kolum filan kalmadı kucakta bile ağlıyor 😞 emmek istemiyorum durduk yere ağlıyor bide uyku da birden ağlamaya başlıyor içli içli Allah sağlık versin inşallah bu günlerde geçer 😇
CaglaCeylin Allah yardimci olsun suan altinci atadayiz 4 aylik neymis bunun yaninda dedirtti. Her biri öncekinden daha körü
Oreolumagnolia CaglaCeylin hadi yaa bunun dahada beteri mi var😱😱😱ben suan 4. Ay atagindayim dimi canm
Oreolumagnolia Atomkarinca ayni durumdayiz ayni benimkide o saatlerden beri uyanik herseyi denedik esimle simdi yataginda debepeniyor