Benim doğumdan sonra göğüslerim çok tara oldu emzirirken sanki canım çıkıyordu çok acı çekiyordum. Annem ayva çekirdeğini suda kaynattı küçük bir kavanoza koyduk biraz jelleşti hergün o jeli sürüyorum o kadar iyi geldi ki iyileşti göğüs uçlarım. Eğer sizde de aynı şikayetler varsa mutlaka yapın ben çok faydasını gördüm