Esra_esra benim oglum zamaninda dogdu ama enfeksiyondan küvezde kalmisti aynen boyleydi yeni dogan hemsiresine sordugumda küvezde odanin isisi bir degil sicaktan ve sütunun yagli oldgunda olur gecer demisti 20 gunlukken falan tam olarak gecmisti suan 3 aylik hic yok endiselenme canim🌺