Mavismila canım incir ye, humana çay iç, bestlak damla dene. Bebeğin uyuduğunda da sağ mutlaka az çok demeden böylece sütün artar. Silikon göğüs ucu kullan demişti bana hastanede hemşireler ama kullanmadım ben. İstersen bir dene canım. Bebeğin de çabuk yorulduğu için bırakıyor olabilir. Emerken durunca çenesine pıt pıt yap alttan. Bir de ayaklarının altını hafif sık biz ancak öyle emzirdik