Elizabehtimiz Sizin dediginizi cok iyi anliyorum bende aynisini yasiyorum hatta siz benden iyisiniz gene ben sabah 9lara kadar ayaktayim ne yaptiysam olmuyo uykusundan da uyandirdim uyur gece blki diye ama yok yani cani nezaman isterse ozaman uyuyo