Sefika19 Bebegimim 2 haftadir burnu tikali hala gecmedi aspire ediyoruz burnunu ama hala gecmedi bebegim 33 gunluk
Cagininannesi Sefika19 serum fizyolojik kullandığımız halde bizimde öyle.. ilk 1yıl böyle olabiliyormuş ateş ve öksürük olmadığı sürece normal dedi doktorumuz
Sefika19 Evet soyledik ve serum fizyolojik kullaniyoruz bebeklerin burun kanallari dar olduugu icin tikaniyomus burunları