Doktorumuz 5.ayda ek gıdaya başlamamızı söyledi.Bebeğim 5 ay 10 günlük oldu ve ben hala başlamadım.Çünkü ne yapacağım bilmiyorum.10 gündür kara kara düşünüyorum resmen.Neler almam gerek?Ne ile başlamam gerek?Nasıl ilerlemem gerek?bilmiyorum.Doktorumuzda hiç bir şey söylemedi liste vs. vermedi.Bende korkuyorum başaramazsam diye.Yardımlarınıza ihtiyacım var.
Öncelikle
Neler almam lazım?( marka önerisinde bulunursanız sevinirim.)
Ne ile başlamalıyım?(Bir kısım sebze , bir kısım meyve , bir kısım yoğurt diyor.)Siz ne ile başladınız?
Nasıl ilerlemem gerek?(3 gün kuralı çok öneriliyor.)Siz nasıl ilerlediniz?
Birde önerdiğiniz , kesinlikle al bana çok yardımcı oldu dediğiniz kitap (lar) var mı?
Bebeğim mama ile besleniyor bebeği mama ile beslenen anneler nasıl düzen oturttunuz?