ikikizannesi kızım 6 aylık daha bu sabah aşıdan geldik ve kıxımın kilosu ayına göre fazla hemşiremiz sadece anne sütü alıyosa yürümeye başlayınca atar kilolarunı dedi oğlumda çok kilolıydu obez olur obez olur DİE korkuttular doktora bile götürdüm 2 yasın altındaki hiç bir çocuğa obez yada obez olabilir denemez dedi nitekim şu an oğlum 4 yasında ve gayet normal boyu kilosu