KayraSuLady Brna-34 Biz 4,5 aylik basladik ek gidaya. Yogurt ile suan 5,5 ayligiz muz elma ve pirinc unu muhallebi ekledim. Ben dogdugundan beri su iciriyorum bebegime ama 4. Ayindan sonra kendisi sulugunda icmeye basladı. Sadece anne sutu bu arada.
Naz_N Brna-34 baba dedi ilk ama bu tamamen benim çabamla oldu😅 Hadi, gel, ver, diyor. Eline mendil verirsek tey tey, teyzesinin ismi Merve ona da Me diyor😂 Bana da canı isterse annn😬 Siz siz olun hep anne üzerinde durun, çok pişmanım😅
Brna-34 Naz_N 😂😂 eşim sürekli ba -ba diye soyluyor baba desin die kızımda anni gibi bisey diyor yada bize öyle geliyor 😂 ilk anne derse eşimin halini düşünemiyorum once baba de die kizimi rahat birakmior🙊 ilk dişini ne zaman çıkardı
Naz_N Brna-34 ahh bizimkinin de ilk ses çıkarmaları öyleydi, çok umur etmiştim ama olmadı😂 6 aylıktı, peşpeşe 2 günde 2 alt dişini çıkardı🙈
Brna-34 Naz_N yaaa desenize boşuna umutlanıyorum 🙄 gerçi hic ilk anne diyen bebek gormedimde duymadimda neyse artik hayırlısı 😊 5 ay 17 günlükken ilk dişini çıkardı 10 gün geçtikten sonrada ikinciyi çıkardı altta 2 tane incimiz var gülünce cok güzel görünüyorlar 😊😊
Mom0870 Brna-34 yok yok hemen motivasyonu bozmayın sebzeleri sevdirmeye çalışın hiçbir şey olmaz benimki küçük bir detay sadece 💕