Baharas benim kızım doğdu doğalı hep çok gazlıydı onun için hiç bi mamayı birkerede içmedi gazı olduğu için hep az az içirip gazını çıkartmak zorunda kaldım ve maalesef öylede alıştı. Şimdi 4ay 12 günlük hala 120cc bir kerede içemez örneğin 60-70cc içer biraz bekleriz sonra tekrar veririm bazen 1 saatimi alıyor içirmem. Yiyenim mamayı sıcak tutmadı için bi alet aldı içine koyuyorum hep 40derecede tutuyor ısısını zaten bir saat sonra oda kapanıyor ve mamada eger içmediyse çöp oluyor. Sizde biraz bekleyip vermeyi deneyin birde mama kaşığının üstünü sıyırmayın dolu dolu koyun kıvamlı olsun