Cnprtk bi ay olmuştur heralde ayıralı odasını, şu an bi buçuk yaşında. Ayırmadan öncede nerdeyse bi aydan daha fazla zamandır bizimle uyumaya başlamıştı ve çok zor oluyordu. Aslında başlarda güzeldi yanında uzanıyodum uyuyunca kalkıyodum, o uyandıkça gidiyodum. Şimdi kendi inip gelmeye başladı yanımıza, bazen gece bi kaç kez geliyor geri götürüyorum uyutuyorum kalkıp geliyor sonra. En son sabaha karşı eşim giderken yanıma alıyorum o zaman daha kalkmıyor. Zor bi süreç