Senaa12 Merhabalar dün 1. Ay aşısı olduk dünden beri oğlum 20 dk uyuyo geri ağlayarak uyanıyor sürekli emmek istiyor bu sürede emerken uyuyor yerine yatırınca 20 dk sonra kalkıyor napicam ne yapmam lazim bilmiyorum.
Merveturksoy Senaa12 bizde 37 gunluguz ablası belden altini sar hareket ettikc3 acıtıyor bide asinin olduğu bacağın tarafına yatır
Melindam Senaa12 1.ay Aşısı Sadexe Hepatit Aşısı Oda Huzursuzluk Yapmaz Bebeklerde Muhtemelen Aşı Yeri Acıyordur. Kolonyalı Pamuk Koyarak Ağrısını Hafifletebilirsiniz
M-V-S868820 Senaa12 1. ci ay aşısı gene çok zor olmuyo ikinci ay daha zordu iki bacak bi kol aşı günleri psikolojim bozuluyo evet saglık ama üç tane iğne hiç kolay değil biz kocaman insanlar dayanamıyoz şuan oğlum 3 aylık artık bundan sonra aşılar ¾ tane olacakmış hep 😔
Melindam M-V-S868820 4.Ay Aşısı Daha Ağır Gibi Kızım Daha Huzursuzdu 4. Ay Aşısında. 2.Ay Aşısındada Huzursuzluğu Vardı Ama Öok Değildi