Cnprtk 1 yaşına girdik. Suluğuyla oyun oynuyor ama su zorla içiyor. Bardakla içmek istiyor ama döküyor. Siz nasıl bardağa geçtiniz ?
Gmzdgs Cnprtk bizde 11 aylığız sulıktan içiyo bende bardaga gecircem yasına girince devrilmeyen bardak varmış civil de o işe yarar belki ondan almayı dusunuyorum 12 aylıkken dökmeden içmesi imkansız zamanla motor becerileri gelişecek annsi
Mirac_21032019 Cnprtk yavas yavas cnm 19 ayligiz biz dökmeden icmeye yeni yeni basladi.Oioinin bardagini tavsiye ederi..
Zehra_Ens 11 12 aylıkken heveslendiler vermeyi denedim çenelerine elimle destek yapıp alt dudaklarını tam dayamalarını sağladım bir iki döktüler sonra alıştılar