Ay kızlar oğlum artık ek gıdaya başladı çok şükür. ama bitince ağlama krizine giriyor hemen arkasından meme veriyorum sakinleşsin diye sonra saatlerce beni emiyor. Ve kaşık veriyorum ya tabaktan 2. Kaşığı alana kadar yine ağlıyor. Ek gıda bana işkence oldu. Alışır mı sizinkiler de böylemi bana yalnız değilsin diyin🤦🏻♀️