Pinarrr kizlar oğlumun saçları ince telli ve giderek daha dalgalı bir hal alıyor halbuki düz bir saçı vardı etrafimdakiler kestir gürleşir diyor ama kiyamiyorum kestirmeye.sizce sac kestirilince gürleşir mi bilemedim şimdi 🙄
Eminef Pinarrr gürleşmiyo canım bizimde çok döküldüğü için 3 aylıkken kestirmiştik şuan 5 aylık sadece saçları eşit şekilde uzadı eşimin saçlarıda ince telli ve seyrek oğlumda babasına çekmiş napalım sağlık olsun 😊
Tubak Pinarrr alakası yok benim saçlarımı küçükken sıfıra vurmuşlar ama hala ince telli ve seyrek 🙄 babamın saçları da öyle ona çekmiş demekki yani kestirmekle alakası hiiçç yok 😊
Pinarrr Eminef haklısın sağlık olsun böyle de guzelde iste annemler falan kes diye diyee kafami yediler ama madem güreşiyor kestirmiyim bari 😊
Eminef Pinarrr aynen canım yani istemeye istemeye gürleşicek diye kesiteirsen hiç kestirme gürleşmiyo😊 hepsi eşit çıkıyo sadece 😊
Brglbray Benim oğlumda öyle Bi de sarı sarı saçları kel gibi 😂 et bebek gibi ben buhalini çok seviyorum valla. Zamanla saçları düzene girer gürleşmigor saçlar ha daha sağlıklı uzuyor ama gürleşmigor yeğenimin saçlarınıhep kazıtorlar hep aynı saçlar sadece parlak ve sağlıklı oluyor o kadar
Pinarrr Brglbray benimkininde sarı sarı birde dalgalı ama tüy gibi resmen uzatmayı düşünüyorum çünkü ben böyle seviyorum saçlarını kestiremem 😊