Kızlar 2 çok sıkıyor diye interrnetten 3 numara şipariş verdim toplu aldım diye ama 2 ile 3 arasında dağlar kadar fark var normal mi 😶. Bez sızdırırmı eğer sızdırırsa eşim beni bezlerle beraber kapıya koyar farkederse 😂bebeğim 5 kılo 300 gram 3 bucuk aylığız.