Kızlar şimdi biz 5 bucuk aylıgız 1 ay sonra falan ek gıdaya başlıcam ama sorum şu hani diyolar ya ana öğün anne sütü ya da mama ek gıdalar ara öğün diye bu ne zamana kadar devam edicek yani anlatamadım da kusura bakmayın yani emiyorsa sorun yok ta emmiyorsa mamayı ne zamana kadar vericem ek gıda verirken umarım anlatabilmişimdir