Melisgizem Belki burda paylaşılacak birşey değil ama yardımınıza ihtiyacimiz var 23 yaşındayım 1 buçk aylık oğlum var ve eşim 4.evre kemik kanseri ve çok ağrılı ve acılı bi kanser kemoterapi ilaçının üretimi durdurulmus ve ilac bulamiyoruz sizden ricam başlattığım kampanyaya bi imza atmak ve paylaşabilirseniz paylaşmanız desteklerinizi esirgemeyin lütfen şimdiden çok teşekkur ederim https://www.change.org/p/ila%C3%A7-firmalar%C4%B1-kemoterapi-ila%C3%A7lar%C4%B1na-%C3%A7%C3%B6z%C3%BCm-bulunsun-4be5a290-3e94-45b5-b28d-e31d05acac9e?recruiter=651095366&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=share_petition
YazCilegi Melisgizem İmzaladım. Umarım sesinizi duyurabilirsiniz. Eşinizin tez zamanda sağlıklı günlerine kavuşmasını dilerim. Sizlere de gani gani dayanma gücü 🙏🏻 Yapabileceğimiz başka bir sey olursa elimizden ne gelirse yapmaya hazırırz
Arslaninannesi Melisgizem 194 kalem ilaç yok. Çünkü devlet 2.69 a sabitledi kuru. Adam zarar yapıyor neden getirsin ilaç. İnsülin bulunamıyor insülin. Çok iğrenç bir devletimiz var gerçekten.
Nigarkaara Arslaninannesi yazıklar olsun insanları böyle çaresiz bırakmalarından sağlık bu ya sağlık hangi devirde yaşıyoruz ya ilaç varda gelmiyor. 😡😡😡