TYE Hamgı markayı önerırısmız ? Goldmaster buldum gayat iyi fıyatı ve yorumları bide philips buldum fıyatı daha pahalı ama var mı kulanan yada öneri
idillinamom TYE Sinbo sco 5037 kullanıyorum. 1,5 yıl oldu alalı. Herhangi bir sorun yaşamadım. Tencere boyutunda. Yoğurt,pilav,çorba,kek, güveç, kızartma,buhar gibi 8 adet pişirme modu var. Acelem olduğu zamanlar bazen bizim yemeklerimizi de orada yapıyorum 🤭🤭
idillinamom TYE Buharda pişirme aparatı da alabilirsin o da iş görüyor aslında 😊 Benim kolayıma geliyor pişirici olması. Hem ev işi hem çocuk hem home Office çalışıyorum. Yapıyorum yemeği koyuyorum pisiriciye yarım saatte pişiyor 🤭🤭