Ececem ahh ah ben de öyleydim maalesef☹️ insanlara uyuyamıyorum gündüzleri diyordum garip garip bakıyorlardı. En çok dinlenmeye ihtiyaç duyulan zamanlarda maalesef ben de yaşadım aynını. Şu an hala gündüzleri uyuyamam ama oğlum 9 aylık oldu, çok da sıkıntı yaşamıyorum. İnşallah sizinki geçer kısa sürede ❤️