Yorganilknur ben öyleydim valla, azalsa da hala biraz öyçeyim, 6 aylık ama hala zaman zaman sakinleşmek için uyumak için meme ister. Bana hastanede saatte bir emzirmemi söylemişlerdi, her meme on beş dakika olacak şekilde, zaten memede küt diye uyuyup kalıyordu, ne emdi ne emmesi hangi on beş dakika falan çarşı çok karışıktı. Akşamları önğmde emzirme yastığı, memeler açık, bebek memede sabaha dek öyle geçerdi zaman. ))) Ama sonra yavaş yavaş dzieliyorx hiç endişe etmeyin, yakın vir zamanda size dinlenmeniz için daha çok zaman verecek ;)