Selamlar kizim aşırı gazli bir bebek kimyon vermemis söylemişti burada anneler 🙄 bugün duş aldirdim 1 tatli kaşığı da kimyon verdim 3 aylik normalde gunduzleri15 dk da bir uyanir 1 bucuk saat arayla uyurdu şimdi sürekli uyuyor sancisi tutuyo arada fönlü pispis sesiyle sakinlesiyo uyansin istiyorum ama uyanasi yok 🥴 dus da etkilemis olabilir fakat kimyon etkiler mi bilemedim ayrica gazina iyide gelmedi 🙄 sadece uyuttu sanirim