Keremcanannesi Bebegim 1 aylik yanaklarinda alnında boynu bası hep kizardi minik minik sivilceler cikti nasıl geçek
38eg Keremcanannesi benim kızımda da olmuştu bepanthol sensiderm egzama kremi kullandık kaşıntı sını alıyordu rahatlatıyordu ve şampuan deterjan vücut kremi vs hep değiştirmiştim bioderma kullanıyorum çok şükür şimdi hiç bi sıkıntımız yok 13 ay 14 günlüğüz
bsrkya Keremcanannesi Öncelikle geçmiş olsun benim oğlumdada olmuştu egzama doktor temas sıcak herşeyden olabilir demişti 2 yaşına kadar kendiliğinden geçer korkulacak bişey değil dedi bir krem verdi hatırlamıyorum ama 5 gün kullan gecer dedi ben 2 gün kullandım hiçbirşey kalmadı
Melihaaaa Keremcanannesi benim bebeğimde de 2 aylıkken başladı bende isilik sanmıştım önce sonra doktora götürdüm egzema dedi Dalin kullaniyordum herşeyini doktor mustelanin hassas ciltler için olan şampuanı ve nemlendiricisi dışında bişey kullanamazsin bu begege dedi. Sonra bi süre azaldı ama geçmedi meğerse Dalin deterjanda yapiyomus onunda değiştim şimdi minoris kullanıyorum.
Keremcanannesi 38eg dalin kullanıuoruz ama ütülemeden de giydirmiuorum hiçbisyini isilik sandim önce sicak tutuyodum çünkü ince giydirmeyede basladim ama hametan aldik bi onada bakim
38eg Keremcanannesi bende ilk dalin kullandım bi kaç hafta egzama olunca bioderma aldım herşeyini olmadı bir daha çamaşırlarını da sabun tozu ile yıkıyorum
Ebaybi_35 Canım süt alerjisi olabilir emziriyorsan da geçer benim bebeğimde de vardı 6 aylık olunca daha da şiddetlendi çünkü ek gıda da yoğurt yedirdim şimdi diyetteyiz ve mustela nın apotermik kremlerini şampuanını felan kullanıyoruz
Keremcanannesi Ebaybi_35 süt alerjisi nasil oluyo benim yedigim süt ürünlerinden mi geciyo yoksa anne sütünden mi cunku bu 1 haftadir var sadece saglik ocaginw gittim gecen isilik gibiydi azdi normal dedi ama iyice artti kötü oldu oglumun yüzü
Keremcanannesi bimohr1406 bende öyle olabilir dedim basta ama artti iyice eczanedeki resmini görunce egzama olabilir demis
Keremcanannesi Sampuanini degistircem sabun tozuyla yıkiyorum ilk günden beri bende bi de o markayi deniyim ben cok tesekkurler☺
bimohr1406 Keremcanannesi ev sıcaksa isilik olabilir bazen sütten oluyor oğlumda çıkınca annem kilo alacak demişti öylede olmuştu ilk çok kilo almıştı
bimohr1406 Keremcanannesi oy meleğim benim önce maşallah diyeyim inşallah geçer hemde acı çekmez kuzum
Aalya Keremcanannesi benım de bebegımın buna benzerdi birkaç hafta gecmedi. İsiliktir dedi cevremdekiler ama gun ıcınde aşırı kızarıp cogalıp sönuyordu. Doktora gittim atopik ciltli olabilir dedi krem verdi mustela stelatopia ve hipokort. Kullandım gecti. Ve sut alerjisi olabilir dedı süt ürünleri yeme dedi bana. Yemedıgım gunlerde de tek tük beliriyor. Sanırım badem ceviz de bizimkinde alerji yapıyor. Alerji testi yaptırıcwm insallah eşim suan rahatsız diye gidemiyoruz
Keremcanannesi bimohr1406 evet başlarda kalin giydirdim biraz üşümesin düşüncesiyle sonra terledigini fark edince tek kat giydirmeye basladim şapka zaten taktirmiyo randevu aldim pazartesi gidicem bi