Merhaba hamileyken namaza başlamıştım çok şükür , doğum olduğu gün ara vermek zorunda kaldım bebeğim 6,5 aylık yaka iğnesi gibi benimle. Uyku saatlerinide kendi belirliyor namaz kılamıyorum nezaman başlarım bilmiyorum siz kılabiliyormusunuz kılanınızda nasıl kılıyor?😔