Yenidennn büyüklerimize bakılırsa herseyin tadına baktırın sonda büyüdüğünde bisey beğendirp yediremezsin şeklinde oluyor.. bizde 6 aylığız ve 1 haftadr kahvaltı öğle ve akşam şeklinde yiyoruz çünkü istiyor sofraya atlıyor sulu yemek varsa somun içine Çok az batırıp veriyorum aklı gidiyor doğru mu bilmiyorum ama yapıyoruz bişeyler