3 aylık tı bebeğim aşırı gaz problemi vardı tohum olan rezene aldım ezip demlerdim kendime gün içerisinde 3 bardak ben kendim içiyordum hem bebeğime 3 çay kaşığı veriyordum bazen altı çay kaşığını bulurdu çok faydasını gördüm tereddüd ederek bebeğime verdim ama çok iyi geldi bebeğimin mide ve bağırsaklarına deneyebilirsiniz kolay gelsin