Oğlum resmen ergenliğe girdi töbe yarabbim sinirden gülüyorum artık 😂 ne yapsam memnun olmuyor sürekli mızmız bazen deli gibi meme istiyor bazen istemiyor 3 aylık oldu . Sürekli kucak sürekli benimle ilgilenin diyor sanki.. böyle değildi öncesinde 3 4 gündür bir haller oldu gaz sorunu geri geldi uyku sorunu var sürekli mutsuz😔 kaç gün sürecek bu dönem resmen işkence gibi.